
xa0 نویسنده این وبلاگ علی مجلسی دانش آموز دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی هستم . و هدفم از ایجاد این وبلاگ بر طرف کردن نیاز تحقیقاتی دوستانم و کسانی به علم علاقه دارند . +xa0نوشته شده در xa0چهارشنبه سی ام تیر ۱۳۹۵ساعتxa021:0  توسطxa0علی مجلسیxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب
xa0 نویسنده این وبلاگ علی مجلسی دانش آموز دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی هستم . و هدفم از ایجاد این وبلاگ بر طرف کردن نیاز تحقیقاتی دوستانم و کسانی به علم علاقه دارند . xa0...
ادامه مطلب